Friday, February 6, 2009

...my 1st tag..thanx ain...hehe..

1) cari tempat sunyi y bebas dari ancaman penjahat
ermm...toilet kot...sbb tah ler...hehehe

2) ambik gambar kantung bimbit uolss n isi kandungannya

beg ni la yg aku usung ke hulu ke hilir...beg feberet...hehe

3) be brave and explain to your fellow wut look inside the handbag


my purse...
ilang benda alah ni..mampus la aku..bankrup..
heheh...
dh bzmn dh aku pakai purse...
tah bl tah nk tkr br...


beg coin...
dpt skali ms beli handbag...
bkn stakat coin je aku sumbat, bil api air pn ad gak..hehe


losyen safi yg aku br beli...hehe


beg mekap aku (pow kak teh) heheh...


isi kandungn beg mekap aku...
pye la byk bnd alah dlm ni...
tp bl kuar aku calit bedak ngan lipgloss je...
hehehe...


dats all benda alah yg ad dlm beg aku...
ni la mslh bwk beg bsr2...
mcm2 bnda nk sumbat...huhu

4) apa barang paling penting mesti ada dlm handbag
ofkos la purse...
like i said be4, xde benda alah ni mampus aku..hehe

5) apa barang y paling memalukan y ada dlm handbag
ermmm, insyaAllah xde...hehe

6) apa barang paling kecik dalam beg
ermmm lg...kad topup n resit2 shoping...
bl dh blambak2 resit tu br la igt nk buang...
hehehe..

7) tag seberapa ramai yang dikehendaki
ekey
sallikin
putra87
kuro2
sape2 la yg bc blog ni (ad ke?)heheh...





3 comments:

me said...

daie...ngeh ngeh ngeh......=)

ekey'z said...

isk3....nanti aku buat yer..

daie said...

hehhehe ain...
bgs ekey, ko dh wat nmpk nye...hehhee