Friday, June 5, 2009

...kawen???...

nmpk nye thn ni mmg thn mdirikan umah tangga...
ramai2 btol mmber aku yg dh kawen n bkl bkawen...
tu x tmasuk lg yg jd tunang org...

aku br je dpt msg pg td...
kwn sek aku, yan...
nk kawen awl bln dpn...
but plg2 mgejut kn aku...
kazen aku yg umo sm ngan aku...
btunang arini...
adakah aku tcabar???...
yes, i am....
coz dia sm umo ngan aku...
sm2 men aci ligan dolu2...
aci sembunyi...
sm2 bjln blk umah bl xde org nk amik dr sek...
but now dia dh jd tunang org...
aku???...
still the same level...
x nek x jg trn...
still d' same...
dh la kazen aku tu laki...
lg la aku tcabar zahir n batin...
hauhauahua...

relax dayah...
u r stil young...

yg penting kmpul duit be4 kawen...
so, xde la nk bhutang keliling pinggang bl nk kawen...
am i right???
muahahahhaa...

No comments: