Monday, January 17, 2011

silap menembak...

2day...
aku kena jg mlm skejap...
tb2 dh bosan dok kt kedai...
n customer pn x brp nk ramai...
aku decide la nk g tesco...
nk cr blouse n cardigan...
blouse n cardigan ye...

tp...
tup2...
last2...
aku tersilap menembak lak...
x kena blouse n cardigan...
tp terkena baju kebaya lak...
baju je ye...
coz aku dh ad kain dh...
so, mix n match je la...
btol2 tsasar lak panah aku lak kali...
terus lari bajet...


santek kn kebaya br sy..cadar sy pn santek...heehe



ni sulaman bungan kt bwh dia...sgt byk n santek kn...

kenapa sy beli kebaya ini???
kenapa ek??
sbb brand dia peace n sy rs sgt aman bl memakai nya...
(ceh, xde kena mengena lsung)...

its totally bcoz ak rs harga dia sgt2 berpttan...
n lebih murah berbanding ngan kedai len...
n yg plg penting dia santek n ak rs sgt santek bl pakai...
hahahaa...
n also bcoz of d' salesgurl...
u really done a gud job gurl...
smp aku pn terbeli n terabis duit...
(mayb pasni aku tpaksa jauh kn diri dr kedai tsb)
muuaahahahaha


No comments: