Wednesday, August 12, 2009

dont judge a book by juz its cover...

smlm...
after abis keje...
ktorg b4...
which is aku sbg plakon utamanya...
d bantu oleh zahir sbg drive n tuan pye kete...
saib a.k.a MJ sbg phibur lara...
n last zakiah sbg kaki pyibuk...
trs blk dr opis spantas kilat...
ngan hrpn stinggi gunung everest...
ingin mnujuk ke pudu n jln tar...
tp di ats sbb yg xdpt di elakn...
gara2 MJ ingin m'up gred rmbt nye spt MJ yg ori...
maka, ktorg tpaksa btolak lmbt ke kl...
after maghrib...
ktorg bgerak ke kl...
di kala ujan yg mganas bak stormrider...
ngan pmanduan zahir yg ala2 plumba f1 yg xlepas ujian jpj...
dan alhamdulilah berkat jeritan zakiah n aku...
akhirnye ktorg bjaya jg smp ke puduraya...
ngan cemerlang, gemilang n terbilang...
muahahaha....
after saib beli tiket bas dia...
ktorg pn trs pegi ke jln tar...
coz zahir want to buy a kebaya...
not 4 him la...
4 his awek...
we bjaya dptkn kebaya pink yg mmg cun...
kain sutera lg tu...
dia pye price...
rm ### (ats permintaan zahir aku tpaksa rahsiakn dia pye price)....
but thanx to my sweet mouth...
dpt la diskaun cket...
hehehehe...
best btol klu aku jd awek,...
nape la pakwe aku xpnah belikn kebaya utk aku...
damn btol...
muahahahah....
blk dr kl...
n after sesi jeritan yg berlarutn...
ktorg singgah minum2 kt bangi...
having a long2 pillow talk...
but bkn kt dlm bilik ek...
kt kedai mkn...
hehehe..
after dat pillow talk...
i sedar someting...
dat dont ever n never judge a book juz by its cover...
hrpkn cover je cun melecun but dia pye isi...
hampessss...
same goes to human...
muka nmpk bek je...
suci murni...
but him/her peragai x sm cm muka...
so, conclusion nye...
jgn ttipu ngan wajah ssorg...
knl hati budi dia dl...
so, dats all bout' my journey last nite...
soooooo tired...
but really2 fun...
coz dpt mengeluarkn jeritan2 dr ank tekak ku...
dpt mrelease kn tensen...
okies zahir, saib n zakiah...
nex time kite g kl lg ek...
n pillow talk...
muahahahahha....

No comments: