Monday, August 10, 2009

..entry di kala pagi buta...

haiii...
dh smgu x update blog ni...
coz last wek...
i realy2 bz...
damn pye bz...
rabu ngan kamis las wek...
kite g kg orang asli kt pahang...
ktorg ad event kt sana...
event ngan menteri ktorg yng kuit miut tu...
n mb pahang...
so, be4 pegi tu mmg kena prepare byk2...
byk sgt menda...
aku kena handle jemputn...
letih btol berurusn ngan org2 bsr ni...
mcm2 hal...
den dh setel sal org asli ni...
aku ad exam ptd lak ari sabtu...
yg ni mmg aku x prepare pape pn...
so..
belasah je la labu...
muahahaha....
pas abis exam...
aku blk kg wif ma sis n bro in law...
g anto mak aku blk...
aku sgt2 xcited bab2 blk kg ni...
tp ktorg blk xsmp kg pn...
smp penang je...
umah kakcik aku...
which is near ma usm...
tp xsmpt g mlwt pn..
huhuhu...
den...
g umah abg aku kt kulim...
ahd mlm dh kena rush2 blk cni...
coz ma bro in law kena keje...
seb bek aku dh mitak cuti awl2 lg...
best2...hehhee
seb bek la abg ipar aku tu...
rajen jln2...
so, dia amik mc...
n anto aku blk putrajaya...
thanx ek bro...
heheheh...
now...
7.20 in d' morning...
n aku dh pn smp ofis stgh jam yg lalu...
n i stil2 sleepy...

No comments: